Nowa aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe

Aplikacja mobilna w T-Mobile Usługi Bankowe

T-Mobile Usługi Bankowe udostępnił dzisiaj nową aplikację mobilną i wypadałoby przyznać, że znacznie różni się od poprzedniej. Bank który nastawiony jest głównie na obsługę internetową wciąż kuleje ze stroną www ale o tym za chwilę. To co przykuło moją uwagę to BLIK oraz sprawnie działanie skanowania kodu QR, czyli zamiast wklepywania danych do przelewu, wystarczy wybrać Przelew QR, przystawić aparat do kodu a aplikacja sama wprowadzi dane.

Największą zaletą nowej aplikacji jest jak dla mnie możliwość generowania potwierdzenia pojedynczych transakcji płatności kartą w tym kredytową. Do dzisiaj nie zrobimy tego przez stronę www i by otrzymać takie potwierdzenie trzeba dzwonić na infolinię. Od teraz dokonamy tego sami przez smartfona.

Kolejną dobrą zmianą jest poprawne wyświetlanie historii operacji na karcie kredytowej. W aplikacji mobilnej gdy wybierzemy historię rachunku karty zobaczymy również wpłaty. Na stronie www. widoczne są tylko obciążenia.

Jeśli mamy kartę SIM w T-mobile możemy określić minimalną kwotę, którą będzie stale doładowana. Za każdym razem kiedy stan konta telefonu spadnie poniżej tej kwoty, to zostanie ono automatycznie doładowane. Mamy również możliwość ustalenia górnego limitu wydatków na telefon w miesiącu.

Wprowadzono również wyszukiwarkę która pomoże odnaleźć nie tylko historię transakcji, ale też kontakty czy funkcje np. zablokowanie karty.

Możemy włączyć funkcję dzięki której po włączeniu aplikacji bez logowania na konto mamy możliwość przejrzenia stanu konta oraz trzech ostatnich transakcji.

Odświeżona strona internetowa T-Mobile Usługi Bankowe ma ruszyć prawdopodobnie w styczniu.

Przy okazji przypominam o wciąż trwającej ciekawej promocji w której otrzymać możemy 5% zwrotu wartości zakupów. Więcej w artykule Zwrot pieniędzy 5% za zakupy w T-Mobile Usługi Bankowe.